O aplikaci Azylák
Počítačový informační systém pro azylové domy a noclehárny "Azylák"
- Je zakázkový informační systém pro služby sociální prevence
- Vznikal ve spolupráci s významnými odborníky v této oblasti
- Je vyvíjen pod záštitou APSSČR
Součástí systému je zejména
- Komplexní agenda zájemců o sociální službu - unikátní funkce
- Pořadník zájemců s možností vytvářet vlastní kritéria a body pro stanovení pořadí
- Evidence klientů - příjemců sociální služby
- Možnost použití pro AD pro muže, AD pro ženy, AD pro matky s dětmi a další druhy služeb sociální prevence
- Podrobná evidence klienta vč. uživatelsky nastavitelných polí
- Detailní evidence základních i fakultativních služeb
- Kniha služeb (hlášení) s možností rozlišení jednotlivých pracovníků
- Evidence Smluv a Dodatků, možnost opakovaného pobytu klienta v zařízení
- Evidence spolupracujících organizací (OSPOD, soc. pracovníci, lékaři, kurátoři ...)
- Pokladny s možností vedení neomezeného množství pokladen (např. hotovost, účet, přísp. na bydlení apod.)
- Evidence přeplatků, nedoplatků a platební morálky klienta, vč. evidence dluhů
- Agenda individuálního plánování péče dle standardů kvality
- Evidence stížností
- Možnost zaznamenání rodinných vztahů - zejm. matka+dítě (děti)
- Podrobné textové poznámky s možostí importu / exportu do MS Word nebo OpenOffice.org Writer
- Velmi podrobné a propracované možnosti filtrování ve všech agendách
- Export dat do aplikací MS Excel a OpenOffice.org Calc
- Podrobné zachycení sociální práce jednotlivých sociálních pracovníků
- Vyúčtování poskytnutých služeb podle zákona 108/2006 Sb. a vyhlášky 505/2006 Sb.
- Statistické výstupy a grafy pro poskytovatele či zřizovatele
- Statistické výstupy (datová věta) pro každoroční export statistik pro MPSV
- Detailní nastavení uživatelských práv pro pracovníky vč. možností informace pouze vidět (tedy jen pro čtení)
- Automatické zálohování dat a jejich několikastupňová ochrana přímo v ceně instalace
Program se prodává včetně uživatelské podpory na 1 rok. Součástí uživatelské podpory jsou zejména následující věci:
- Telefonická pomoc ve všedních dnech mezi 8:00 a 16:00
- Pomoc prostřednictvím e-mailu
- Pomoc prostřednictvím programů na instantní komunikaci (Messenger, Skype, ICQ apod.)
- Vzdálená plocha
- Právo na bezplatné stažení všech nových verzí, které během následujících 12 měsíců vyjdou
Program je určen pro operační systémy Windows 10 nebo novější (tedy Windows 10 nebo Windows 11).
Lze jej provozovat na jednom počítači nebo na více počítačích v síti. Při práci v síti se cena za pořízení NEZVYŠUJE.